Geoblog.pl    daga    Podróże    chiny    wylatujemy

wylatujemy

Niemcy
Niemcy, Frankfurt am Main

latanie z dwumetrowym facetem ma ten plus, ze wzbudza on wspolczucie i litosc w pracownikach linii, ktorzy widza w jego przypadku" uzasadnione podstawy do odblokowania zakodowanych miejsc przy wyjsciu awaryjnym, oznaczonych, jak to w firmie panstwa srodka, tajemniczym delta lub je`".a ze w koncu w stadzie lecimy,wiec stada w locie nie mozna rozdzielac i mi sie miejsce z dodatkowa przestrzenia na nogi trafilo. troche mi glupio bylo, jak lecaca z nami wycieczka belgijska, o sredniej wzrostu bardzo slusznej z niedowerzaniem na mnie patrzyla jak mi konczyny swobodnie wolna przestrzen zajmowaly.
wycieczka a´propos bardzo aktywnie brala udzial w proponowanych przez linie cwiczeniach porannych. widok pokrzepiajacy!
eastern china, mimo atrakcyjnej ceny, zupenie ok. no moze jedzenie nieco skapo bylo serwowane( parafrazujac znajomego rodziny komentujacego aeroflot w czasach glebokiej komunu:"bogato tu u was bogato, nawet jedzenie od czasu do czasu daja"), ale zato bylo nawet zjadliwe...no i zero rozrywki w czasie 10 godzin lotu...